Alla inlägg den 15 mars 2009

Av hannah, emma - 15 mars 2009 21:38

Har ni någon gång fasnat för något som ni inte kan sluta tänka på?

    Och nej, jag pratar inte om droger eller rökning eller nått sånt shit. Utan jag pratar om ett beroende som tar tag i dig utan att du har kontroll att stoppa det. Äver fast du vet att du lika gärna skulle kunna tänka på nått annat så vandrar alltid dina tankar tillbaka till just det ämdet. Dina vänner blir irriterade och du får dåligt samvete...

    Detta händer mig mer än för de flesta. Jag hittar något som jag fasnar för och sedan är det kört! Det kan vara ett band, en serie, en skådespelare eller bara en bok. När detta händer bli jag obsessed! Och jag tänkte bara skriva detta eftersom att om ni ska läsa mina inlägg så kan det vara viktig information. Jag blir fast och då är det de som gäller! Så mitt skrivande kanske blir lite enformigt iblan och det får jag be om ursäkt för...

   Hoppas ni kan njuta av min del i denna blogg ändå...


   Ska vi prata om något lite mer roligt? Som tex en tjej jag träffade idag. Jag och min älskade syster var och vandrade på stan idag på jackt efer något att ge vår mamma, som fyller år på lördag. Och som vanligt när jag är på stan så måste jag fika! Inte bullar och sånt utan kaffe och te.

   Så min syster fick ta mig till Kahls för en tio-kronors te. när vi kom dit så träffade vi en så enormt trevlig människa! Och är inte de trevligt! När en främling bara kan komma och vara så trevlig att det nästa har gjort din dag! Jag älskar när sånt händer! Det får en att inse att världen kanske inte är så illa som man tror när man tittar sig omkring på tjejerna med översminkade ansikten och upp puffat hår.

   Så med detta ville jag bara säga; DET FINNS TREVLIGA MÄNNISKOR I VÄRLDEN! DOM ÄR BARA VÄL GÖMMDA!


XOXO/Hannah

Av hannah, emma - 15 mars 2009 19:16

hellow, det är alltså Emma som skriver nu, om ni inte märkt det på rubriken. idag var det SOLIGT ute! förstår ni vilken lycka! Jag satt och red och det var så SKÖNT ute, att äntligen kunna vara ute till senare än 3 på dagen -och slipa dö av mörkrädsla- och att det äntligen är ljust när jag vaknar!

   Jag har spenderat min lilla söndag tillsammans med Kjells -min- släkt, Kjell fyller nämligen år idag så det kom lite folk och åt smörgåstårta. Jag har också spenderat lite qualitytime med min ponny, Jackie. Vi har hoppat lite idag och till allas förvåning gick det superbra, vi har haft lite problem förut med idag seglade vi över hindren. 1 meter hoppade vi. Den ni!

  

En sak till innan jag går och kollar på teve, jag har snart läst ut alla Twilightböckerna. Oh fuck, what to do?!


have a great evening people!

Av hannah, emma - 15 mars 2009 18:04

Blink 182- all the small things

Så grymt rolig och bra video! Såå tom delonge!

Titta n på mina tre vireor så har ni en väldigt grov bild av vad jag lyssnar på... Men jag lyssnar på alla band runt om dessa band...

XOXO

Av hannah, emma - 15 mars 2009 17:59

ok... Nu är det hannah här och jag, eftersom att jag har ett stort musik ntresse så tänkte jag visa er några grunder i den.

vi börjar med Green day- Basket case.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards