Alla inlägg den 27 mars 2009

Av hannah, emma - 27 mars 2009 21:03

Det börjar kännas en aning dött på den här bloggen, ja ja, jag ska försöka underhålla er läsare som faktiskt finns där ute med en liten  historia om min dag, det låter väl kul...

   det var det inte ska jag berätta, men jag ångrade precis mig, jag vill inte berätta om min dag, istället ska jag berätta om en något jobbig sak som komma skall.


Våra lärare har bestämt att vi ska ha "öppet hus" på skolan, wiihooo... inte, i alla fall, vi (Jag Hanny Mandis och Bellis) ska ha redovisningar i två olika ämnen, varje redovisning två gånger, detta är dessutom "betygsgrundande" med andra ord, "gör det så får ni ert MVG..." Hah, of course sa vi och skrattade, sedan gick det upp för oss, fyra redovisningar på en kväll, damn, det är ganska mycket. Det var ju inte som att vi redan hade mycket att göra, nej nej. Men men vad gör man inte för sitt betyg? (relation med läraren är uteslutet)

    Jaha, är det något annat spännande ni läsare borde veta om mitt liv just nu, näe, inte vad jag kan komma på.

   Jag ska till Matfors i helgen, så vill ni läsa den här bloggen, hålll tummarna för att Hanny och Bellis ska skriva lite.


nu ska jag bege mig ut i köket för att hämtaett glas vatten, eller möjligen saft.


have a nice evening /emmajosefina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards