Alla inlägg den 3 april 2009

Av hannah, emma - 3 april 2009 23:33

Jag och emma sitte nu här... jag som i hannah. Vi har nu varit i Umeå över dagen och det är en väldigt mysig stad.... Jag anar att bella är sur på mig.... Det är ganska stor möjlighet. Sorry för er ledsna fans där ute! Jag ska prata med henne... Kanske komma på en lösning på det hela....

   Medans så kan jag ju berätta om vår dag... vi åkte  till Umeå, vi fikade, vi fikade och när vi va klar med det så fikade vi lite till. En lyckad dag enligt mig!

   nu hitter vi i mitt hus och gör ingenting.... lyssnar på lite elliot minor... Lussnar ni inte på dom så tycker jag att ni kan börja. Dom är soft!!!!!


Just for the fun of knowing, ska ni få veta vilken fin kille jag (emma) såg idag, alltså snygg hej! och hans magmuskler gjorde inte det hela värre precis, stackars lilla hannah satt med ryggen emot så hon fick inte ta dl av hans yttre skönhet ;) det fick jag. Lucky me!  Back to Hannah's story...


ja... min "Story" var ganska klar... så nu kan v säga hejdå och så återkommer vi säkert sen nån gång... nu ska vi sova!

XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards