Alla inlägg den 16 april 2009

Av hannah, emma - 16 april 2009 13:11

Okej, hej. Ett snabbt inlä'gg innan jag åker och tränar.

   Påsklov nu, right, skönt och lugnt, jag har vart i hannahs stuga med hannah och amanda, bella ville/kunde/orkade/ankledning jag inte vet följa med, synd, men man kan inte få allt här i livet.

   Min katt har dött, om jag inte har berättat det, min orangea lilla katt, Solero. Han blev påkörd och dog, sorgligt men life goes on. Imorgon ska jag "hopptävla" (det är mer en treäning för oss) nere på SLRF. vi går inte ut för stort, utan lägger oss på 70cm. Hon har bara hoppat bana där nere en gång förut, och då gick det skit! Men imorrn blire nya tag.


Japp, en annan sak ni kanske borde veta är att jag kom in på Natur på Skvadern, men jag vet inte om jag vill gå där, det har kommit in ett annat alternativ som verkar bra, men vi får se, och ni lär väl få veta hur det blir :P


Yess, nu ska jag skynda mig att packa mina träningskläder och pysa till bussen, ha de :*

/emmajosefina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards