Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Presentation av Emma!

Av hannah, emma - 14 mars 2009 20:34

Hello!

Jag heter hannah och jag ska skriva nu för att presentera er för Emma.

So... Here I go:

Emma har nyss fyllt 16år och jag har kännt henne i knappt 4 år (jag är den nyaste delen av vår klan). De först åren jag lärde känna Emma var hon en sprallig, rolig, udda men charmig tjej. En sådan människa som man bara vill vara nära för att hon kan lyfta ditt humör och helt plötsligt kan man hitta sig i en kort kjol, på skridskor mitt i natten mitt i ett konståkningsnummer (inte väl utfört,men ändå).

Hon var den som alltid var igång och den som alltid hade nya idéer och planer.

I sommras hade hon en svaka som ledde till något självdestruktiva tendenser, något som jag tror vi har kommit över nu. Det blev några besök hos BUP och nu är hon den glada udda flickan hon var innan, bara med några fler erfarenheter...


Men nu tycker jag att vi ska skriva lite allmänna fakta om henne, bara så ni vet vad hon kommer prata om.

Som jag sa så har hon nyss fyllt 16, hon har skillda föräldrar. Hennes mamma heter Helene och är omgift med Kjell. Dom har ett barn tillsammans, emmas syster Elvira. Dom har en bondgård där hennes två hästar står, endast en är "Aktiv" den heter Jackie och är relativt ny. Hennes andra häst är Blomman. Hon har haft Blomman länge, sen hon var liten. Blomman blev halt innan sommaren och har inte riktigt hämtat sig än.

Emmas mamma och pappa har ett till barn tillsammans, Ellinor.

Sedan har vi Emmas pappa. Han bor med en thailändska, Dao och hennes barn Jen. De bor i ett vanligt hus.

Em- ja... Jag vet inte riktig om det va nå mer...

Jag kan ju berätta att hon är väldigt lik mig, på alla sätt och vis. Vi har båda rött hår, vi är båda pigg ofta, vi pratar på samma sätt och vi har båda konstiga idéer.

Hennes stil skulle jag bara kunna beskriva som färggrann.

För både mig och Emma så är musik en stor del av oss. Vi lyssnar på ungefär samma band, lite pop-punk-rock-emo-hard core-alternetiv stil.

Nu vet jag inte om jag kan säga så mycket mer... hon får väll lägga till om hon saknar något.

nu ska jag gå och läsa =)

XOXO/Hannah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hannah, emma - 21 april 2009 07:50

Hejsan läsare ute i sverige! Idag har jag sovmorgon, och gissa varför? Jo, för att jag är mycket bättre än er suckers som sitter på skolan nu! HAHA! Jag sitter hemma med en stoor kopp vaniljte, en dator med spel på skärmen, en nagelfil och massa b...

Av hannah, emma - 16 april 2009 13:11

Okej, hej. Ett snabbt inlä'gg innan jag åker och tränar.    Påsklov nu, right, skönt och lugnt, jag har vart i hannahs stuga med hannah och amanda, bella ville/kunde/orkade/ankledning jag inte vet följa med, synd, men man kan inte få allt här i ...

Av hannah, emma - 11 april 2009 22:13

Jag ser att det var ett tag seda nu... Vi har nu påsklov utan många planer... Jag sitter i min stuga och gör ingenting... Umgås med Min andra Julia... Inte den jag pratade om sist uta den som gå på sandö och som jag aldrig träffar. Nu måste jag gå! ...

Av hannah, emma - 3 april 2009 23:33

Jag och emma sitte nu här... jag som i hannah. Vi har nu varit i Umeå över dagen och det är en väldigt mysig stad.... Jag anar att bella är sur på mig.... Det är ganska stor möjlighet. Sorry för er ledsna fans där ute! Jag ska prata med henne... Kans...

Av hannah, emma - 31 mars 2009 20:47

Jag ska sluta skriva på den här blogge från och med nu bara så att alla vet. Ingen kommer förmodligen sakna mina inlägg men ändå...   Hejdå //Bella ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards