Alla inlägg under mars 2009

Av hannah, emma - 20 mars 2009 10:22

älska låten!

Av hannah, emma - 20 mars 2009 10:12

wiie! det är vår ute! eller det känns som vår i alla fall! Det är rätt varmt, snön smälter och fåglarna kvittrar! Kan man bli gladare? Haha dum fråga, ja det kan man, men min vårlycka är svår att toppa! :)

Idag ska jag och mina söta bloggvänner till birsta köpcentrum. Jag är helt inne på att köpa en väska, eller ett par skor, fast allra helst en vårjacka! Eller kanske en kjol, har jag berättat att jag är besatt av kjolar just nu? För det är jag! Jag älskar att köpa dem, jag älskar att prova dem och jag älskar att ha på mig dem! För ett tag sedan köpte min mamma en kjol åt mig, en jättefin från MQ, marinblå med knappar frampå. puss på min mamma och min kjol, ett puss till min kanske-kjol jag kanske kommer köpa iadg!  


By the way, min pappa åker snart iväg till Thailand! Jag blir själv i mitt hus i 26 dagar! jag önskar att jag kunde dra igång ett projekt och ha målat om eller nåt sånt när han kommer hem, det skulle vara så himla kul! Tänk hans min om väggarna i vardagsrummet skulle vara lila när han kommer hem! Haha, tänk er hans min! Den skulle vara oslagbar! Och tänk er hur bar min katts orangea päals skulle matcha det lila - inte! haha!

  Nu kära vänner ska jag spela spel på en hemsida som heter king.com.


OH, förresten, det finns ett inlägg om åre på min andra blogg: http://z.bloggagratis.se/ om ni vill läsa alltså!


Ha det bra sweeties

/yours truly, Emmajosefina

Av hannah, emma - 20 mars 2009 09:12

Heej.

Jag skriver inte så ofta som ni kanske har märkt men nu är jag här!

Ja hur har det gått för alla. Man ska ju vara klar med gymnasievalen snart och jag har ännu inte bestämt mig - panik!

Idag ska jag på stan med de andra deltagarna på denna blogg.

Känner mig jävligt trött på skolan just nu och jag skulle behöva ett lov eller ta lite ledigt tror jag. Jag måste sluta nu för jag måste koncentrera mig på So:n - jippie...


Kram ha det så bra

xoxo /Bella

Av hannah, emma - 19 mars 2009 21:58

Bara för att fira blinks återskapande! Och den är väldigt trevlig att sova till... Det har jag gjort ett anntal gånger... Mark Huppus har den där ; "Hej-jag-kan-sova-till-din-röst-utan-att-drömma-konstigt" klangen.... this will make your night better!

XOXO/Hannah

Av hannah, emma - 19 mars 2009 21:50

   So... Jag ska nu ta Bellas ämne och skriva lite om det, Jag vet Bella du paxade de men så är livet! Hoppas du kan förlåta mig! Jag ska inte skriva mkt!


   Så... Gossip Girl, nytt avsnitt kom idag... Jävlar vad bra det var! Jag skrek på slutet för det inte ville gå som jag ville! Förbannade jävla serie!

Kan inte ni bara hålla med mig om att Chuck är den sötaste karaktären EVER!!!! Jag tror inte bella tycker de... =(

   Nä... Jag ska inte skriva me´r om det för ni har nog inte sett det avsnittet kom jag just på... Men om ni har det så hävisar jag till min andra blogg...


Vi kan skriva lite om åre resan.. Inte mkt men lite...

   Det var trevligt, jobbigt, roligt, tråkigt, interessant, udda och lite soft...

Det var resan ur mitt perspktiv... Jag orkar inte skriva så mkt mer... Jag har redan bloggat så mkt idag så nu orkar jag ite mer... Nu ska jag gå upp och öäsa första Twilight boken för tredje gången... Det är min besatthet just nu... =)

Have a nice night!

XOXO/Hannah

Av hannah, emma - 19 mars 2009 18:18

Jag hade nyss skrivit ett jävla långt inlägg men vad hännder när man trycker på "spara inlägg" jo då var man plötsligt utloggad!

Nä nu får ni inte läsa om Åreresan ur min synvinkel, jag är arg,


/yours truly -Emmajosefina-

Av hannah, emma - 18 mars 2009 05:28

jag sitter här nu i köket och ska slänga i mig lite frukost (flinger, kaffe och äpple för er som undrar) . Vill ni veta anledingen till min helt crazy tid? Jo, de är så at varje år sponsrar vår skola en åre resa (fylleresa) och iår ärdet vår tur... Så jag och alliopa ska åka skidor i åre idag... *suck*...

Men ingen skola och iga prov... Alla nackdelar kommer med små fördelar...

Jag tänkte bara berätta för er nu så ni hade lite koll på oss.... Nu måste jag fixa litt sen ska jag åka... Wiie... (inte!).

Undrar ni varför jag är så läskigt negativ så vet jag inte varför... Jag bara kände så idag...

XOXO/ Hannah

Av hannah, emma - 17 mars 2009 21:30

heh, ja jag kom på att jag kanske skulle lägga upp sången också!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards